Download

Officetool is een software pakket dat bedrijven helpt met het effectief organiseren van werkzaamheden. Officetool biedt de mogelijkheid om zakelijke documenten, e-mail en activiteiten te koppelen en te bewaren. Alle gegevens van projecten op één plaats. Overzichtelijk. Waarom Officetool?
Officetool geeft de ondernemer overzicht. Overzicht in de dagelijkse werkzaamheden. Hier de voordelen op een rij:

  • Gebruiksvriendelijk
  • Meerdere talen beschikbaar
    (NL, EN, DE, FR, SP, PT, IT).
  • Voor één tot meerdere gebruikers
  • Alle contact- en projectgegevens op één centrale plaats
  • Documenten, e-mail en activiteiten kunnen worden gekoppeld aan contacten en projecten
  • Deel de informatie met collega’s
  • Synchroniseer met Outlook zowel mail als contacten,
    dus ook met mobiele telefoon of tablet
  • Word en Excel integratie
  • Uren- en kilometerregistratie
  • Projecten categoriseren in hoofd- of sub projecten
  • Documenten importeren en koppelen aan contacten, personen en projecten
  • Gratis updates

Zaken doen is persoonlijk. Officetool maakt het persoonlijk. Stel je eigen persoonlijke standaards in; e-mail handtekening, zoekfuncties, dossiers, etcetera.

Overtuigd van alle voordelen? Download en installeer Officetool.

head image

Voor Wie?

Officetool is voor iedereen geschikt. Of u nu beginnend ondernemer bent of eigenaar van een grotere organisatie, Officetool beweegt mee met uw behoeften. Bent u klein van organisatie, maar wel op het punt van uitbreiden? Officetool groeit met u mee.

Officetool is er niet alleen voor bedrijven. Ook studenten kunnen schoolprojecten handig met Officetool organiseren. Precies zien hoe veel tijd er in een project zit, of de deadlines gehaald kunnen worden, wanneer er tentamens gepland staan. Alles is overzichtelijk met Officetool.


Support en download

Bent u benieuwd naar de interface van Officetool? Of op zoek naar instructies?
Download de handleiding

Gebruikershandleiding

Bekijk de online gebruikershandleiding.

Download PDF gebruikershandleiding.


usermanual

Wat is nieuw?

02-feb-2019, Officetool versie 2.8.4

  • Nieuwe mail engine 5.19.
  • Aanpassingen voor office 365 (32 bit).
  • Boekstuknummer bij documenteneigenschappen.

04-jul-2018, Officetool versie 2.8.3

  • Nieuwe mail engine 5.16.

12-okt-2016, Officetool versie 2.8.2

  • Nieuwe mail engine.
  • Office 2016 32 bit compatible.

22-apr-2016, Officetool versie 2.8

  • Nieuwe mail engine.
  • Diversen fouten opgelost.

03-dec-2015, Officetool versie 2.7

  • Synchroniseren Outlook contacten
  • Synchroniseren activiteiten met Outlook
  • Documenten van sjablonen kunnen nu automatisch genummerd worden met
    een vaste tekst ervoor en erna.

23-apr-2015, Officetool versie 2.6

  • Beschikbaar in 7 talen:
    Nederlands, Engels Frans, Duits,
    Spaans, Portugees en Italiaans
  • Geschikt voor meerdere monitoren

Systeemvereisten

Om Officetool te kunnen gebruiken moet uw systeem voldoen aan enkele eisen.

Officetool is geschikt voor:
Windows XP, Vista, 7, 8.0, 8.1 en Windows 10.
Office 2007, 2010 32-bits, 2013 32-bits, 2016 32-bits.
Monitor resolutie minimaal 1280 x 720.

één gebruiker

Vereisten meerdere gebruikers

Om Officetool te kunnen gebruiken, dient u beschikking te hebben over een centrale opslag en database voor de bestanden.
Officetool werkt ook op Terminal Server, Remote Desktop Services en Citrix.

Serveropslag

Prijzen

Voor Officetool is Microsoft Windows en Microsoft Office 32 bit benodigd.
De software is helemaal gratis.
Support kosten zijn € 90,- (Excl. BTW) per uur.




Contact

Heeft u vragen, of bent u benieuwd naar alle mogelijkheden van Officetool? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.
Wij gebruiken uw e-mail adres uitsluitend voor correspondentie met u.

Contactformulier




office


Copyright © 2019 · All Rights Reserved · Sylware